Belda suzishni qanday o‘rganish mumkin?

Total
0
Shares

Siz har qanday yoshda suzishni yaxshi ko‘rishingiz mumkin. Siz shunchaki to‘g‘ri texnikani o‘zlashtirishingiz kerak va bizning maslahatlarimiz buni amalga oshirishga yordam beradi. Ushbu maqolada biz Suzishning eng qulay turi – chalqancha suzish haqida gapiramiz.

Belda suzish – bel muammolari haqida qayg‘uradiganlar uchun eng yaxshi uslub. Aksariyat ortopedlar Skolioz, osteoxondroz va umurtqa pog‘onasining boshqa kasalliklari bilan og‘rigan odamlarga ushbu uslubda suzishni maslahat berishadi. Ushbu uslub, shuningdek, u yoki bu sabablarga ko‘ra yuzini suvga qo‘yishni yoqtirmaydiganlarga ham yoqadi.

Asosiy nuqtalar

Belda suzish eng texnik uslubdir. Yotgan holatda dam olish uchun suvda o‘zingizni ishonchli his qilishingiz kerak. Garchi siz belda yetarlicha tez suzishingiz mumkin bo‘lsada (ko‘krak suzishdan tezroq), siz shoshilmasligingiz kerak. To‘g‘ri texnikani o‘zlashtirish juda muhimdir.

Suvda mashq qilish birinchi navbatda texnika jihatidan to‘g‘ri bo‘lishi kerak. Tezlik asosiy maqsad emas, balki buning natijasi bo‘lishi kerak.

Foydani maksimal darajada oshirish uchun siz tekislangan va soddalashtirilgan tana holatiga erishishga harakat qilishingiz kerak. To‘satdan harakatlar qilish va ortiqcha kuch ishlatish kerak emas. Suzish paytida ikkita jihatga eʼtibor bering: tananing to‘g‘ri holati (bu harakatlar samarali bo‘lishini taʼminlaydi) va nafas olish (u chuqur va bir tekis qolishi kerak).

Quyidagi videolar sizning bel tarafingizda qanday qilib to‘g‘ri suzishni o‘rganishingizga yordam beradi.

Video №1: tananing holati

Bosh neytral holatda, nigoh yuqoriga qaratilgan. Bu tanani iloji boricha baland va tekis saqlashga yordam beradi. Belingizni to‘g‘ri egilishda ushlab turish uchun qorningizni tortib turishni unutmang. Tananing to‘g‘ri holatini ishlab chiqish uchun siz suzish uchun doskadan foydalanishingiz mumkin.

Video №2: Oyoqlar

Oyoqlarni “kishanlash” kerak emas, harakatlar barcha bo‘g‘inlar ishtirokida amalga oshiriladi: to‘piq, tizza, tos. Shu bilan birga, oyoqlarning to‘g‘ri qolishiga ishonch hosil qiling – harakat tizzadan emas, sondan amalga oshiriladi. Kuchli surish cho‘zilgan va harakatlanuvchi oyoq bilan taʼminlanadi.

Texnikani mashq qilish uchun siz suzish doskasi va / yoki lastalardan foydalanishingiz mumkin.

Video №3: Qo‘llar

Qo‘llar bosh ustida xotirjamlik bilan harakatlanadi. Kichkina barmoq suvga birinchi bo‘lib kirishi uchun kaftlar biroz burishadi. Emaklashdan farqli o‘laroq, bu holda qo‘llar tekis bo‘lib qoladi. Texnikani yaxshilash uchun mashg‘ulotning bir qismi suzish uchun belkuraklar bilan bajarilishi mumkin.

Video №4: Nafas olish

To‘g‘ri nafas olish eng qulay va samarali suzish uchun zarurdir. Belda suzayotganda yuz har doim suv ustida bo‘ladi, shuning uchun nafas olish qiyinchilik tug‘dirmaydi. Faqat uning chuqur va ritmik bo‘lishiga ishonch hosil qiling. Odatda, nafas olish o‘ng qo‘l boshdan o‘tganda, nafas chiqarish esa chap qo‘l ko‘tarilganda amalga oshiriladi.

Umid qilamizki, endi siz belda suzishni o‘rganib olasiz.

Manba: lifehacker.ru

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi.