Bo‘yin va umurtqa pog‘onasini faol saqlashga yordam beradigan mashqlar

Total
0
Shares

Sog‘lom umurtqa pog‘onasi va bo‘shashgan bo‘yin go‘zal qomatning asosidir. Ushbu mashqlar muvozanat va qomat uchun javobgar bo‘lgan barqarorlashtiruvchi mushaklarni kuchaytirishga yordam beradi.

Tatyana Alekseeva, Avstriyaning Verba Mayr sog‘liqni saqlash markazining o‘qituvchisi va jismoniy reabilitatsiya terapevti umurtqa pog‘onasini mustahkamlash va bo‘yin va bo‘yinbog‘ning mushaklarini bo‘shashtirish uchun eng samarali mashqlarni ko‘rsatadi.

Ushbu mashqda barqarorlashtiruvchi mushaklar qo‘llaniladi, bu nafaqat har qanday mashq paytida, balki kundalik hayotda ham juda muhimdir. Bu mushaklar tanamizning muvozanati uchun javobgardir. Agar ular to‘g‘ri ishlayotgan bo‘lsa, mashg‘ulot paytida ham, yurish paytida ham muvozanatni saqlash oson.

Stabilizator mushaklari bizning skeletimizni ushlab turadi, shuning uchun ularning faolligi bizning holatimizga, belimizni to‘g‘ri ushlab turish qobiliyatiga taʼsir qiladi. Biz bu mushaklardan tanani muvozanatda saqlash uchun foydalanamiz, chunki ular umurtqa pog‘onasi, son va tos suyagini barqarorlashtiradi.

Bu ko‘rinmas ko‘rinadigan mushaklarni mashq qildirish juda muhim, chunki bizning xavfsizligimiz va muvozanatni saqlash qobiliyatimiz tom maʼnoda ularga bog‘liq. Bizda qanchalik yoshimiz o‘tsa, ularning faolligini saqlab qolish shunchalik muhim.

Ushbu oddiy mashq umurtqa pog‘onasi mushaklarini kuchaytiradi va butun tanangizni yaxshi holatda saqlaydi! Yelkangiz bo‘shashgan holda ularni sekin va ohista bajaring. Burningiz bilan nafas oling: nafas olayotganda mashqni boshlang, nafas chiqarayotganda boshlang‘ich holatiga qayting. Har bir mashqdan keyin mushaklaringizni bo‘shashtirish va nafas olishni tiklash muhimdir.

Manba: mhealth.ru

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi.