Dengiz suvida tez-tez suzishimiz kerakligini 5 ta sababi

Total
0
Shares

Dengiz suvi jismoniy va ruhiy salomatligingiz uchun qanday ta’sir qilishi mumkin.

Shu yozda dengizga borish uchun ajoyib sabablar. Ta’tilni hali rejalashtirmagan bo’lsangiz.

Teri

Dengiz suvi terimiz uchun tabiiy kosmetika vazifasini bajaradigan minerallarga (magniy, natriy, kaltsiy, xlorid va sulfatlarga) boy. Psoriaz va ekzema kabi muammolari bo’lgan odamlarga juda foydali bo’lishi mumkin. Dengiz suvidagi magniy ham asab tizimini tinchlantiradi va stress bilan bog’liq teri toshmasi ehtimolini kamaytiradi.

Immun tizimi

Agar siz sovuq suvga tushsangiz, tabiiy ravishda ko’plab mikroblarga duch kelasiz. Agar siz suvdan chiqqandan keyin tezda isinsangiz, bu yomon narsa emas. Muntazam ravishda sovuq suvda cho’milish tanadagi antioksidant jarayonlarni tartibga solishga yordam beradi, yurak xastaliklari xavfini kamaytiradi.

Dengiz suvida topilgan mikroelementlar va mikroorganizmlar ham antibakterial xususiyatlarga ega va shuning uchun tabiiy antibiotiklar sifatida ta’sir qilishi mumkin. Ushbu elementlar teri tomonidan so’riladi, salomatlik va kayfiyatga yaxshilashga yordam beradi.

Ruhiy salomatlik va kayfiyat

Ehtimol, dengizda suzib yurishning asosiy afzalliklari ruhiy salomatlik bilan bog’liq.

Odatda surunkali bo’g’imlardagi og’riqlar va artritli odamlarga yordam beradigan gidroterapiya tashvish va depressiya darajasini pasaytirishi ma’lum. Tadqiqotlar shuni ko’rsatdiki, suv terapiyasi beta-endorfinlar (yaxshi kayfiyatga hissa qo’shadigan molekulalar) ishlab chiqarishni ko’paytirishga yordam beradi. Muntazam ravishda suzadiganlar ruhiy salomatlik bo’yicha mutaxassisga borish ehtimoli kamroq.

Swim England tomonidan Jahon ruhiy salomatlik kunida olib borilgan tadqiqot shuni ko’rsatdiki, suzishning kundalik hayotiga ta’siri haqida so’ralganda, muntazam ravishda suzuvchi odamlarning 43 foizi o’zlarini baxtli his qilishlarini, 26 foizi esa kundalik vazifalarni bajarishga ko’proq rag’batlanishgan, 15 foizi esa o’z hayotini ko’proq nazorat qila oladigan deb hisoblaydi.

Tabiatda vaqt o’tkazish stress darajasini pasaytirishi, shuningdek, depressiya va boshqa ruhiy kasalliklar xavfini kamaytirishi isbotlangan, shuning uchun yopiq basseyn o’rniga dengizda suzish tanangizga va ongingizga yordam berishning ajoyib usuli hisoblanadi.

Magniyga boy dengiz suvi mushaklarni bo’shashtiradi va chuqur uyquga yordam beradi.

Nafas olish muammolari

Dengiz suvi sho’r bo’lganligi sababli, burun bo’shliqida muammosi bo’lganlar uchun foydalidir, chunki u hududni butunlay tabiiy sho’rlangan eritma bilan yuvish orqali yordam beradi. Bu burun bo’shliqini tozalash orqali shilimshiqni yuvishiga yordam beradi.

Vaznni boshqarish

Tanadagi yog’larning ikki xil turi mavjud – qo’ng’ir va oq. Tadqiqotlar shuni ko’rsatdiki, kamroq tarqalgan qo’ng’ir yog’lar sovuq suv bilan faollashishi mumkin. Qo’ng’ir yog’ nafaqat isitadi, balki tana haroratini ham oshiradi, u tezda kaloriyalarni sarflaydi va vazn yo’qotishga yordam beradi.

Manba: mhealth.ru

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi.