Faqat otjimaniya bajarish orqali tanani kuchaytirish mumkinmi?

Total
0
Shares

Biz bunday jismoniy faoliyat tanaga qanday taʼsir qilishini tushunib olamiz

O‘z vazningiz yordamida sport anjomlari bilan mashq qilmasdan mushaklarni kuchaytirish mumkin emas, deb ishoniladi. Biroq, baʼzi misollar buning aksini isbotlaydi. Biz bu haqiqatmi yoki yo‘qligini aniqlaymiz.

otjimaniya eng yaxshi mashqlardan biri bo‘lib, uni istalgan vaqtda, istalgan joyda bajarish mumkin.

Qaysi mushaklar kuchayadi

Bu mashqda, birinchi navbatda, ko‘krak qafasi, Tritseps mushaklari rivojlanadi. Yelkalar qisman ishlaydi, bilaklar va yadro mushaklar ishtirok etadi. Shunga ko‘ra, bu qismlarni otjimaniya yordamida kuchaytirish mumkin. Shunday qilib, tananing yuqori qismi mushaklari kuchayadi, ammo chinakam go‘zal tanaga erishish uchun kompleks yondashuv va progressiv yuklama kerak.

Tana klassik mashqlarga tezda o‘rganib qoladi, shuning uchun agar siz bir xil otjimaniyalarni qilsangiz, masalan, ikki oy davomida haftasiga to‘rt-besh marta, birinchi kunlarda mushaklarning o‘sishi keyingi davrga qaraganda ancha yuqori ekanligini sezasiz. Yaʼni, tanani tinchlanishiga yo‘l qo‘ymaslik kerak, lekin mushaklarni qurish va kuchini oshirish uchun doimo qiyinchilikka qarshi turish kerak.

Otjimaniyalar o‘zi nima beradi

Yuqorida aytib o‘tilganidek, otjimaniya mushaklarni kattalashtiradi, lekin hammasi emas. Yaʼni, ular bilan butun tanani kuchaytirish mumkin emas. Shuning uchun, muvozanatni saqlash uchun siz bel, qorin va oyoqlaringizni qo‘shimcha ravishda mashq qilishingiz kerak.

Mushaklarni o‘stirish uchun yana nima muhim

Quyidagilar muhim ahamiyatga ega:

Oziqlanish. Bu asosiy omillardan biri: masalan, oqsil yetishmasligi bilan mushaklar parchalana boshlaydi va yog‘lar va uglevodlarsiz tana energiya olmaydi.

Dam olish. Siz uxlash uchun to‘g‘ri vaqt ajratishingiz kerak – kuniga kamida yetti-sakkiz soat. Bundan tashqari, tanani kundalik mashg‘ulotlar bilan charchatmang, hatto tajribali sportchilar uchun ham bir necha kunlik tanaffuslar qilish yaxshiroqdir. Shuningdek, mashqlar orasidagi dam olishni eʼtiborsiz qoldirmang: Asosiysi uni to‘g‘ri hisoblashdir.

To‘g‘ri yuk. Mushaklarni isitish va jarohatlardan qochishga yordam beradigan chigal yozish haqida hech kimga eslatish shart bo‘lmasa kerak. Ammo ko‘pchilik eʼtiborga olinmaydigan jihatlar bor. Misol uchun, baʼzi sportchilar har bir mashg‘ulotda maʼlum mushak guruhlariga eʼtibor berishadi, shuning uchun ularni ortiqcha yuklaydi. Mashqlarni almashtirish va mashg‘ulotlarni turlicha qilishga harakat qilish yaxshiroqdir, boshqa yondashuv og‘riq, hatto shikastlanishga olib kelishi mumkin.

Gavda holati. Otjimaniyalar gavda holatiga salbiy taʼsir ko‘rsatishi mumkin, shuning uchun uni sog‘lom va to‘g‘ri saqlash uchun bel uchun qo‘shimcha mashqlarni bajarish kerak.

Manba: mhealth.ru

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi.