Kam uxlaganlar qanday qilib energiya darajasini oshirishi mumkin?

Total
0
Shares

O‘zimizni charchagan va so‘lg‘in his qilishimizga ko‘p sabablar bor. Agar yaqinda sizning ichki batareyangiz doimiy ravishda quvvatsiz bo‘lsa, bu shifokorga murojaat etish va tekshiruvdan o‘tish uchun sababdir. Ammo agar muammo bir martalik bo‘lsa, bizning maslahatlarimizni sinab ko‘ring – bu yordam berishi mumkin.

Diqqat! Maqola faqat maʼlumot olish uchun mo‘ljallangan va uni tashxis qo‘yish yoki davolanishni buyurish uchun ishlatish mumkin emas. Doktoringizga murojaat qiling!

Kofeni tez-tez oz miqdorda iching

Garvard tibbiyot fakultetida o‘tkazilgan tadqiqot shuni ko‘rsatdiki, kun davomida oz miqdorda qahva ichgan odamlar, lekin ko‘pincha, ko‘p miqdorda qahva ichganlarga qaraganda ko‘proq energiya olishadi. Agar sizga ko‘proq energiya kerak bo‘lsa, qahva iching – lekin kichik stakanlardan!

Glisemik indeksi past bo‘lgan mahsulotlarni isteʼmol qiling

Dukkaklilar, kepak, jigarrang guruch, bug‘doy noni va yong‘oqlar kabi past glisemik indeksli mahsulotlar qondagi shakar miqdoriga kamroq taʼsir qiladi va oxir-oqibat energiya pasayishi bilan to‘lanadigan insulin ko‘tarilishini oldini olishga yordam beradi.

Kamida 10 daqiqa yuring

Qisqa piyoda yurganingizda, o‘zingiz uchun minnatdorlikni his ettiradigan voqealar va odamlarga eʼtibor qarating. Ushbu oddiy usul ko‘proq ijobiy neyrotransmitterlar va endorfinlarni chiqarishga yordam beradi va natijada sizni quvvatlantiradi.

Bir stakan muzli suv iching

Birinchidan, charchoqni his qilish suvsizlanishning dastlabki belgilaridan biridir va bir stakan suv uni yengishga yordam beradi. Ikkinchidan, muzli suvning o‘zi ko‘nglingizni ko‘tarishga yordam beradi.

Yuz uchun sovuq suvli kompress qiling

Salfetka yoki sochiqni iloji boricha sovuq suv bilan namlang va yuzingizga bir-ikki daqiqa davomida qo‘llang. Bu sizni qanchalik xursand qilishiga hayron qolasiz.

Manba: mhealth.ru

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi.