Mashg‘ulot dasturingizga kiritish uchun 6 ta kerakli mashqlar

Total
0
Shares

Trener Jeff Kavaliyer mashg‘ulotlar zalidagi 6 ta kerakli mashq haqida gapirib berdi, mutaxassislar buni mushak qurish va kuchli, jarohatlarga chidamli tanaga erishishni istagan har bir kishi bajarishi kerakligini aytdi. Tanlov bir-birini to‘ldiradigan mashqlarni o‘z ichiga oladi.

Bolgarcha o‘tirib turish

Agar siz muntazam ravishda shtanga bilan o‘tirib turish paytida belingiz va tizzangiz og‘rig‘ini boshdan kechirayotgan bo‘lsangiz, u holda bolgar o‘tirib turish uslubi mos alternativ bo‘lishi mumkin – bu mashq sizning bel va tizzangizga bo‘lgan yuklamani kamaytiradi.

Shtangani turgan holda belgacha ko‘tarish

Mana, ushbu mashqni bajarish orqali quyidagi mushak guruhlari ishlaydi:

kvadritseps;

dumba;

sonning ichki qismi;

sonning orqa qismi;

umurtqa erektori;

belning keng mushaklari;

trapetsiya.

Yotgan holda shtanga ko‘tarish

Bu yerda ko‘krak, yelka, tritseps mushaklari ishlaydi. Bunday mashq yuk va quvvatni maksimal darajada oshiradi. Yelka og‘rig‘i bo‘lganlar uchun murabbiy gantellarni yotgan holatda ko‘tarishni tavsiya qiladi.

Turnikda tortinish

Kavalerning fikricha, belga tortinishdan ko‘ra yaxshiroq mashq hali ixtiro qilinmagan. Buni o‘z vazningiz bilan yoki ko‘proq takrorlash mumkin deb hisoblasangiz, og‘irlik bilan qilishingiz mumkin.

Og‘irlik blokini yuqoriga arqon bilan tortish

Ushbu mashq orqa deltalarni va rotator manjetning mushaklarini – bo‘g‘imlarda yelka suyaklarini ushlab turadigan “chuqur” mushaklarni rivojlantiradi. Yuqoriga blokni tortish deltalarni rivojlantiradi va mustahkamlaydi, bu yelka va tirsak jarohatlaridan qochishga yordam beradi.

Otjimaniya mashqi

Jismoniy mashqlar birinchi navbatda ko‘krak qafasi va tritsepsni rivojlantiradi. Bu yerda yelkalar, bilaklar va asosiy mushaklar ham ishlaydi. Ammo, agar siz bir xil otjimaniya qilsangiz, tana tez orada bunday yukga o‘rganib qoladi, shuning uchun murabbiy ushbu mashqning har xil turlarini birlashtirishni va takroriy sonlarni ko‘paytirishni maslahat beradi.

Manba: mhealth.ru

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi.