Mashq qilishdan oldin qanday ichimliklar ichmaslik kerak?

Total
0
Shares

Mashq qilishdan oldin to‘g‘ri ichimlik ichish mushaklaringizga o‘z chegaralarini oshirishga yordam beradi. Agar tanangiz suvsizlangan bo‘lsa (yaʼni unga suv yetishmasa), siz mashqni to‘g‘ri bajarish uchun kuchga ega bo‘lmaysiz. Ammo ichimliklar farq qiladi. Mashq qilishdan oldin nima ichishingizni bilmasangiz, o‘zingizga faqat zarar keltirasiz.

Sport ovqatlanish bo‘yicha mutaxassislarning tavsiyalariga ko‘ra, mashg‘ulotdan ikki soat oldin siz taxminan bir litr suv ichishingiz kerak, chigal yozish paytida – taxminan 500 gramm va har 10-20 daqiqada yana yarim litr, yukka va qancha miqdorda terlashingizga qarab. Ammo mashg‘ulotdan oldin nima ichmaslik kerak.

Shirin mevali sharbatlari

Do‘konda xarid qilishingiz mumkin bo‘lgan sharbatlarning ko‘pchiligida sunʼiy shirinlashtiruvchilar mavjud bo‘lib, ular sizni vazn yo‘qotishdan saqlaydi (agar bu sizning maqsadingiz bo‘lsa, albatta). Buning o‘rniga, bir stakan suv oling va bir nechta maydalangan rezavorlar qo‘shing yoki yarim apelsinni siqib oling. Ha, bu juda shirin emas, lekin ancha samarali.

Gazlangan ichimliklar

Kola va shunga o‘xshash shipuchkalar ichaklarda ortiqcha gaz va og‘riqlarga olib keladi. Bundan tashqari, ushbu ichimliklar organizm hujayralaridan suvni tortib oladigan va suvsizlanishga olib keladigan juda ko‘p miqdorda natriyni o‘z ichiga oladi.

Sport ichimliklar

Aksariyat sport ichimliklari, garchi ular tarkibida qon uchun foydali bo‘lgan minerallar bo‘lsada, shakar bilan boy taʼmga ega, shuning uchun bu tezkor uglevodlardan ehtiyot bo‘ling.

Manba: mhealth.ru

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi.