Oyoq uchun valik yordamida mashqlar

Total
0
Shares

Kuchli mashqlardan so‘ng oyoqlarda mushaklar qisilishi nafaqat o‘ta yoqimsiz va og‘riqli his-tuyg‘ularning manbai, balki normal harakatga ham xalaqit beradi. Mushaklar qattiqlashadi va og‘riydi va juda tez charchaydi. Ushbu muammolarning barchasini oldini olish uchun murabbiylar sport massajiga borishni yoki saunaga tashrif buyurishni tavsiya qiladilar (lekin mashg‘ulotdan keyin darhol emas, balki birozdan keyin). Ammo hamma ham bunga vaqt yoki imkoniyatga ega emas.

Biz sizga uchinchi variantni taklif qilamiz – massaj rolikidan foydalanish, bu sizning oyoqlaringizni cho‘zish va og‘riqli hislarni olib tashlash, shuningdek, shikastlanish ehtimolini kamaytirishga yordam beradi.

Zichligi yuqori ko‘pikdan tayyorlangan valiklar uzoq vaqt xizmat qilmaydi va eng arzon hisoblanadi. Vaqt o‘tishi bilan ular o‘z shakllarini yo‘qotadilar va ularning funksional sifatlari pasayadi. Ushbu turdagi massajni sinab ko‘rishni istagan og‘riqlarga chidamliligi past bo‘lgan yangi shug‘ullanuvchilar uchun tavsiya etiladi.

Qimmatroq variant zichroq plastik asosga ega, bu esa valikning ishlash muddatini sezilarli darajada oshiradi. Buning yordamida ko‘pik deformatsiyalanmaydi va siz yaxshiroq va chuqurroq massaj olasiz. Ulardan baʼzilari ko‘proq nuqtali massajini olish imkonini beruvchi ko‘tarilgan sirtga ega.

To‘g‘ri qo‘llanilganda, massaj valiki mushaklar va fassiya (mushaklar uchun qobiqlarni hosil qiluvchi birlashtiruvchi qobiq) o‘rtasidagi kuchlanishni bartaraf etishga yordam beradi. Ushbu noxush tuyg‘ular odatda takrorlanuvchi, takroriy harakatlar tufayli yuzaga keladi.

U bilan ishlashda siz o‘zingizning vazningizdan foydalanasiz va og‘riq chegarangizni hisobga olgan holda yukni mustaqil ravishda sozlashingiz mumkin. Misol uchun, agar siz sonning old yuzasi bilan massaj rolikida butunlay yotish haqida o‘ylashdan qo‘rqsangiz (juda og‘riqli!), Agar qon tezlashib, biroz bo‘lsa, vaznning bir qismini qo‘llaringizga o‘tkazishingiz mumkin. Yengilroq, mashqni bajaring, vaznni tananing massaj qilingan qismiga to‘liq o‘tkazing.

Bunday rolikdan foydalanish mashg‘ulotdan oldin ham (qon aylanishini tezlashtiradi va oyoqlaringizni mashg‘ulotlarga tayyorlaydi) va keyin (charchagan mushaklarni cho‘zadi va sut kislotasining turg‘unligini oldini oladi) juda samarali.

Massaj valiki bilan ishlash asoslari:

Kamida 60 soniya davomida og‘riqli joyni massaj qiling (oldinga va orqaga).

To‘g‘ridan-to‘g‘ri eng og‘riqli odamda turing (va nafas olishni unutmang!). Og‘riq 50% ga kamaydi, keyingi og‘riqli nuqtaga o‘ting.

Suyak ustida dumalab ketishdan saqlaning.

Mashqlarni bajarayotganda, ularning asosiy maqsadi og‘riqni kamaytirish ekanligini unutmang, lekin maʼlum miqdordagi takrorlashni aniq bajarish emas. Siz o‘zingizni yaxshi his qilguningizcha dam olishingiz va og‘riqli joylarda ishlashingiz kerak.

Albatta, massaj valiki yaxshi mutaxassisni to‘liq almashtira olmaydi, shuning uchun yuqori yuklar bilan shug‘ullansangiz massaj terapevtiga oyiga kamida bir necha marta tashrif buyurishingizni tavsiya qilamiz.

Manba: lifehacker.ru

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi.