Qanday qilib tez va oson vazn yo’qotish mumkin: 5 ta samarali usul

Total
0
Shares

Og’irlikni yo’qotish juda qiyin jarayon, ammo uni ancha osonlashtiradigan usullar mavjud.

Maqsadingiz muvaffaqiyatli vazn yo’qotish bo’lsa, e’tibor berishingiz kerak bo’lgan 5 ta oddiy narsa.

Yuqori darajada qayta ishlangan ovqatlarni iste’mol qilishni cheklang
Sababi, ular vazn yo’qotishingizga xalaqit beradigan zararli kimyoviy moddalar va konservantlarni o’z ichiga oladi. Shunchaki, bu oziq-ovqatlar unchalik to’yimli emas, bu esa ochlik va oxir-oqibat ortiqcha ovqatlanishga olib kelishi mumkin. Bundan tashqari, ular ko’proq kaloriya va kamroq ozuqaviy moddalarga (biriktiruvchi to’qima, vitaminlar va minerallar) ega. Sizning dietangizni rejalashtirayotganda, yuqori to’yinganlik indeksiga ega mahsulotlarga tanlang.

Har bir taomda oqsil
Mens Health jurnali muvaffaqiyatli vazn yo’qotish uchun nima uchun proteinni deyarli barcha ovqatlarga kiritish tavsiya etilganligi haqida allaqachon yozgan. Bu makronutrient juda qoniqarli, yuqori termal ta’sirga ega (ya’ni, uni hazm qilish uchun siz ko’proq kaloriyalarni yoqasiz), shuningdek, mushak to’qimasini o’stirish va tiklashga yordam beradi.

Suyuq kaloriyalardan saqlaning
Suyuqlik (sharbatlar, soda, spirtli ichimliklar va boshqalar) ko’rinishidagi kaloriyalarni iste’mol qilish ozishga to’siqdir. Qayta ishlangan ovqatlar bilan bir xil sabablarga ko’ra, bu ichimliklardagi qo’shimcha kaloriyalar juda yomon to’ydiradi, ko’pincha sizni och qoldiradi va ba’zan hatto ishtahangizni uyg’otadi. Boshqa tomondan, nol kaloriyali soda sizga keraksiz kaloriyalarsiz shirin ta’m bilan ta’minlab, vazn yo’qotishga yordam berishini ko’rsatdi.

Kun davomida faol bo’ling
Mashq qilish, tozalash, hovlida ishlash, yurish va hokazo ko’rinishidagi jismoniy faollik vazn yo’qotishga yordam beradi, chunki u kuniga yoqilgan kaloriyalarning umumiy sonini oshiradi. Bundan tashqari, bu sizning oshxonada qolib ketishingizni imkonsiz qiladi. Bundan tashqari, umumiy faoliyat bizning salomatligimiz uchun juda muhimdir.

O’zingizni band qiling
Band bo’lish nazoratsiz ovqatlanishning oldini olishga yordam beradi. Sayr qiling, kitob o’qing, otjimaniyani bajaring, it bilan o’ynang, bolangizni parkga yoki daryoga olib boring. Xushbo’y narsalarni yemasdan o’zingizni band qilishning samarali usulini toping!

Ushbu oddiy odatlarga e’tibor qarating va vazn yo’qotish jarayoni ancha oson va samaraliroq bo’ladi.

Manba: mhealth.ru

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi.