Reaksiyalarni rivojlantirish uchun 4 ta oddiy mashq

Total
0
Shares

Ko’p odamlar faqat sportchilarga yaxshi reaktsiya kerak deb ishonadi, ammo aksincha unday emas. Bunday mahorat kundalik hayotda juda foydali bo’lishi mumkin, ayniqsa, epchillikni rivojlantirish va yaxshi reaktsiyani rivojlantirish unchalik qiyin emas. Chempionat sayti sizga buni amalga oshirishga yordam beradigan to’rtta mashqni o’rtoqlashdi.

Nega sizga tezkor reaksiya kerak?

Bu mahorat shunchaki har qanday sportda zarur: reaktsiya tezligi professionalni tayyorgarlikning asosiy mezonlaridan biridir, chunki ba’zida soniyaning ulushi yakuniy natijani hal qiladi, shuning uchun qimirlashga deyarli vaqt yo’q. Bu mahoratga ega bo’lgan odam qancha vaqtda, qayerga va qanday tezlikda harakatlanishi mumkinligini aniqlay oladi.

Reaksiyalarni rivojlantirish uchun mashqlar

  • To’pni bir oyoqda turgan holda devorga uloqtirish

Boshlang’ich pozitsiyani egallang, muvozanatni saqlashga harakat qiling va bir qo’l bilan to’pni devorga oting. Har bir qo’lda 10 ta takrorlashni bajarish afzaldir. Agar bu variant juda oddiy ko’rinsa, siz ko’zingizni yumishingiz mumkin: bu mashg’ulotni murakkablashtiradi.

  • Jonglyor mashqi

 Ushbu mashq nafaqat reaktsiyani, balki koordinatsiyani ham rivojlantiradi. Siz oson variantdan boshlashingiz mumkin – ikkita to’p bilan, keyin uchinchi, to’rtinchi va hokazolarni qo’shing.

  • Tushirmasdan zarba berish

Ko’plab futbolchilarning sevimli mashg’uloti hisoblanadi. To’pni yerga tushishiga yo’l qo’ymaslik uchun oyog’ingiz bilan iloji boricha ko’p marta zarba berishga harakat qilishingiz kerak.

  • Ob’ektlarni oyoqlari bilan urib tushirish

 Ba’zi narsalarni kamar darajasidagi balandligda yoki biroz balandroq qo’yish kerak – masalan, bo’sh shisha. Keyin uni oyoqlar yordamida yiqitishni boshlashingiz mumkin.

Manba: mhealth.ru

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi.