Sayyoradagi eng kuchli odam Martins Litsisdan mashg‘ulotlar bo‘yicha maslahatlar

Total
0
Shares

“Sayyoramizdagi eng kuchli odam – 2019” Martins Litsis koinot og‘irliklarida harakat qiladi, buning uchun oddiy odamlarga traktor kerak bo‘ladi. “Kuchli odamlar” tizimi bo‘yicha mashq qilish bo‘yicha maslahat oling, birinchi qo‘l – Martinsning ulkan qo‘llaridan.

Biz hammamiz qanday qilib to‘g‘ri cho‘zishni bilamiz. Ko‘rdik, o‘qidik, sinab ko‘rdik. Lekin men hech qachon bunday narsani ko‘rmaganman. Martins Lisis sport zalining markazida turadi va litvalik amerikalik sportchining bahaybat tanasi tufayli sport zali kichkina ko‘rinadi, deydi kuch va fitnes bo‘yicha o‘qituvchi Ebenezer Samuel. Sportchi shunchalik chuqur nafas oladiki, xonadagi havo kamday bo‘lib ko‘rinadi, qornini ishiradi va belini bukib, chuqur cho‘kadi. Har kim biladi, cho‘kish paytida hech qanday holatda belingizni bukmasligingiz kerak. Ammo Litsis kabi yigitlarning bu borada o‘z fikri bor. Martins yana olti marta takrorlaydi va keyin shunday deydi: “Bu qiyin emas. Aksincha, bu yoqimli ».

“Sayyoradagi eng kuchli odam” unvoni uchun tanlov hazil emas. Maxsus vazifalar maxsus mashg‘ulotlar tizimini talab qiladi. Ko‘pgina bodibildingchilar mashqlar texnikasiga katta eʼtibor berishadi. “Sayyoradagi eng kuchli odam” bo‘lish uchun siz 21 ta tanlov topshirig‘ini yutib olishingiz kerak bo‘ladi, ularda siz turli og‘irlikdagi va o‘lchamdagi ulkan og‘irliklarni – ulkan toshlardan ustunlar va transport vositalarigacha ko‘tarib, sudrash, dumalatish, ushlab turishingiz va tashlashingiz kerak bo‘ladi. Shuning uchun, chinakam kuchli va bardoshli sportchi tosh bo‘lagini qanday tutish haqida o‘ylamaydi. U buni siz va men supermarketdan sumkamiz kabi qabul qiladi. Uning tanasi turli pozitsiyalarda g‘ayriinsoniy stressni yengishga odatlangan.

Strongman mashg‘ulotlari sayyoradagi eng yaxshi funksional mashg‘ulotdir, deydi Litsis. Shuning uchun siz uning mashg‘ulotlari arsenalining bir nechtasini mashg‘ulot tartibiga kiritishingizga ishonch hosil qilishingiz kerak.

Litisning maslahatlari

Tasavvur qiling-a, dunyodagi eng qudratli odam sizga maslahat beryapti.

Bukish

Biz allaqachon muhokama qilganmiz, cho‘kkalab o‘tirganingizda, belingizni bukish mumkin emas. Ammo Martines bu qoidaga ahamiyat bermaganini eslaysizmi? Belingizni yumaloq qilib, tananing harakatini oshirishingiz mumkin, deydi u. Asosiysi, bunday texnika uchun kerakli mushaklarni to‘g‘ri tayyorlash. Buning uchun og‘irlikni ko‘kragingizda “fermada yurish” qiling. Og‘ir medbolni ikki qo‘lingiz bilan ko‘kragingizga bosing, uni yon tomondan ushlang. 30-45 soniya davomida yuring. Bu bitta takrorlash, uchtasini bajaring. Medbol o‘rniga siz boshqa har qanday og‘ir va katta narsalarni ishlatishingiz mumkin: masalan, sovitkichdan bir shisha suv.

Dam oling

Siz to‘plamlar orasidagi minimal dam olish tanaffuslariga o‘rganib qolgan bo‘lishingiz mumkin. Bu usul juda katta og‘irliklar bilan ishlamaydi. Misol uchun, Martins 320 kg og‘irlikdagi o‘lik yukni 8 marta takrorlaydi, keyin 5 daqiqa dam oladi va yana 8 marta takrorlaydi. Siz uchun maslahat shunday: agar siz to‘plamda 3 martadan kam takrorlash kerak bo‘lsa, keyingi to‘plam oldidan yaxshi dam oling. “Takrorlashni bajar- mizg‘ib ol”, deb hazil qiladi Litsis. Har kim tiklanishi kerak.

Shoshmang

Ha, Litsis 275 kg og‘irlikdagi shtanga bilan cho‘kadi. U bundan og‘irroq yuk bilan yerga cho‘kishi mumkin. Ammo isinish paytida u 20 kg grifdan foydalanadi. Yengil og‘irliklar mashqlarni bajarish texnikasini takomillashtirishga, tanani optimal va xavfsiz holatda ishlashga o‘rganishga yordam beradi. Og‘ir shtanga bilan ishlaganda, sportchi texnik jihatlarni nozik sozlash uchun juda kam erkinlikka ega.

Manba: mhealth.ru

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi.