Siz faol hayot tarzini olib borishga qaror qildingizmi? Mana, bir oy ichida yo‘lda qolishingizga yordam beradigan 5 ta maslahat.

Total
0
Shares

Ko‘proq mashq qilish – yil boshida o‘zimizga beradigan eng mashhur vaʼdalarimizdan biri. Ammo har to‘rt kishidan uchtasi uzoq muddatda buni qilmaydi.

Ushbu maqolada, agar maqsadingiz bo‘lsa, muntazam ravishda mashq qilishingizga yordam beradigan 5 ta maslahatni jamladik.

1. Reja tuzing va yakuniy maqsadni belgilang

Majburiyatni qabul qilish – bu ajoyib g‘oya. Ammo boshidanoq o‘z oldingizga mazmunli maqsad qo‘ying va sizni unga olib boradigan qadamlar rejasini tuzing. Bu sizning muvaffaqiyat imkoniyatingizni oshiradi. 2022 yilda 2022 km yugurishni xohlaysizmi? Bu masofani kichikroq vazifalarga ajrating: har kuni 5,5 km yoki haftada besh kun ishlasangiz, har kuni 8 km yuguring. Shuningdek, B rejasini ko‘rib chiqing: agar ob-havo yomon bo‘lsa yoki siz jarohat olsangiz nima bo‘ladi? Va ortiqcha mashg‘ulotlardan qochish uchun tanaffus qilishni unutmang.

Shunday qilib, katta maqsadni erishish mumkin bo‘lgan maqsadlarga ajratib, muvaffaqiyatga erishish kafolatlanadi. Va oldinga siljish davomida qilgan qadamlaringizni belgilash orqali siz navbatda turishingizga yordam beradigan ijobiy motivatsion kuchga ega bo‘lasiz.

2. Yugurmang (agar yugurishni yomon ko‘rsangiz)

Yugurish ajoyib: buni deyarli har bir kishi qila oladi, u butun tanaga mos keladi va minimal shartlarni talab qiladi. Biroq, ko‘p odamlar yugurishni yomon ko‘radilar, shuning uchun ular yugurmaydi. Keyin qaysi sport turi bilan shug‘ullanish yaxshiroq? Javob: qaysi biri sizga yoqadi. G‘oya oddiy: agar sizni bezovta qiladigan narsalarni qilish kerak bo‘lmasa, siz mashg‘ulotlarda bardavom bo‘lib qolasiz.

Sog‘lik va salomatlik haqida gap ketganda, qanday mashg‘ulot bilan shug‘ullanishingiz muhim emas – mashq qilishni to‘xtatmasangiz, undan foyda ko‘rasiz. Kuchli mashqlar, kardio, yuqori intensiv mashg‘ulotlar yoki yoga tanangizni turli yo‘llar bilan faollashtiradi, lekin sog‘lig‘ingizga ijobiy taʼsir ko‘rsatadi.

3. Mashq qilish uchun sherik toping

Do‘stingiz yoki hamkoringiz bilan yangi mashg‘ulot rejasini boshlaganingizda, uzoq muddat davomida rejimingizni saqlab qolish ehtimoli ko‘proq. Buning sababi shundaki, tashqi taʼsir va yordam o‘z-o‘zidan foydalidir. Shuningdek, bunday jamoaviy faoliyatning ijobiy ijtimoiy komponenti darslarni yana-da qiziqarli qiladi.

Har kuni tushdan keyin hamkasbingiz bilan sayr qilish, kun boshlanishidan oldin ertalab yoga bilan shug‘ullanish yoki kechqurun do‘stlar bilan futbol o‘ynash – bularning barchasi yangi yilda mashq qilishni boshlash va rejangizga sodiq qolishning ajoyib usuli. Jismoniy mashqlar o‘z-o‘zidan yuqumli bo‘lgani uchun, yangi muntazam faoliyatni boshlash yaqinlaringizni ularga qo‘shilishga undashi mumkin. Shunday qilib, oilangizni siz bilan boshlashga ishontira olmagan bo‘lsangiz ham, ular keyinchalik sizga qo‘shilishlari mumkin.

4. Barcha to‘siqlarni olib tashlang

Yurish yoki sport zaliga borishga nima xalaqit beradi? Juda bandmisiz? Sizning jadvalingiz band. Moliya ruxsat bermaydimi? Parkda mashq qilish yoki onlayn mashq qilish kabi arzonroq alternativalarni toping. Maqsadingizga erishish yo‘lidagi to‘siqlarni aniqlash sizning muvaffaqiyatingizga xalaqit bermaslik uchun nima qilishingiz mumkinligini aniqlashga yordam beradi.

5. It sotib oling

Ha, bu maslahat hamma uchun emas. Ammo ko‘plab kuzatuvlar it egalarining uzoq umr ko‘rishini isbotlaydi. Statistik maʼlumotlarga ko‘ra, ular kuniga taxminan 3000 qadam ko‘proq yurishadi, bu ularning farovonligiga ijobiy taʼsir qiladi.

Agar siz it olishga tayyor bo‘lmasangiz, ko‘proq yurish uchun bahona toping. Kun davomida ozgina jismoniy faollik ko‘p yordam beradi. Liftni unuting va zinapoyadan foydalaning yoki do‘stlaringiz bilan sayr qilish foydasiga qahvaxonalardan voz keching, vaqt o‘tishi bilan bu o‘zgarishlarning ijobiy taʼsirini ko‘rasiz.

Manba: mhealth.ru

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi.