Uyingiz uchun mashq velosipedini qanday tanlash kerak: diqqat qilish kerak bo‘lgan 7 narsa

Total
0
Shares

Kiyim ilgichga aylanmasligi uchun uyda mashq velosipedini qanday tanlash kerak.

Statsionar velosipedda mashq qilish sog‘liq uchun maʼlum foyda keltiradi va sizni yaxshi holatda saqlaydi. Biz bu haqda avvalroq batafsil yozgan edik. Ammo mashg‘ulotning muvaffaqiyati va samaradorligi birinchi navbatda trenajyorning xususiyatlariga bog‘liq. Ushbu maqolada biz uyingizga velosiped sotib olayotganda eʼtibor berishingiz kerak bo‘lgan 7 ta asosiy omilni ko‘rib chiqamiz.

1. Qarshilik darajalari

Odatda, jismoniy mashqlar velosipedlarining arzonroq modellari kamroq qarshilik darajasiga ega va odatda ishqalanish qarshiligini (qarshilikni oshirish uchun g‘ildirakka bosim o‘tkazilganda) ishlatadi, bu magnitli qarshilikdan ko‘ra ko‘proq evrilishga moyil. Shuning uchun, agar siz chindan ham qiyin mashg‘ulotni xohlasangiz yoki sizga ko‘p yillar xizmat qiladigan trenajyorni istasangiz, qimmatroq modellardan birini tanlashingiz mumkin.

2.LCD displey

Ko‘pchilik uy mashqlari velosipedidan foydalanganda, LCD displeyga ehtiyoj yo‘q deb o‘ylashadi, chunki ular shunchaki musiqa ritmiga aylanishi mumkin. Biroq, baʼzi odamlar mashq paytida yoqilgan vaqt, tezlik, masofa va kaloriyalarni ko‘rishni afzal ko‘rishadi, bu holda ushbu displey bilan birga keladigan trenajyorni tanlash afzal.

3. Sozlanishli o‘rindiq va rul

Statsionar velosipedlar, odatda, juda real haydash tajribasini taklif qiladi, ammo o‘rindiq va rulda qo‘shimcha sozlashlar mavjud bo‘lsa ham foydalidir. Ideal holda siz o‘rindiqlarni oldinga/orqaga va yuqoriga/pastga sozlaydigan modelga ega bo‘lishingiz kerak, shuningdek, turli qo‘l uzunliklari va individual imtiyozlarga moslashish uchun to‘liq sozlanishi rulga ega bo‘lishingiz kerak, shunda siz qulay tarzda mashq qilishingiz mumkin.

4. Maxovik (ichki g‘ildirak)

Velosipedning old qismidagi (yoki baʼzi hollarda orqa) maxovik eʼtiborga olinishi kerak bo‘lgan yana bir omil, chunki odatda maxovik qanchalik katta bo‘lsa, haydash shunchalik silliq bo‘ladi va u oddiy yo‘lda haydash kabi his qiladi. Shuning uchun kattaroq maxovik velosipedlar biroz qimmatroq bo‘ladi.

5. Pedallar

Velosipedning pedallari yomon o‘rnatilgan bo‘lsa va oyoqlaringiz doimo sirpanib ketsa yoki ular juda noqulay bo‘lsa, bu juda asabiylashishi mumkin. Ko‘pgina foydalanuvchilar har qanday sirpanishning oldini olish uchun oyoq qafasi bo‘lgan pedallarni afzal ko‘radi.

6. Suv shishasi ushlagichi

Statsionar velosipedda mashq qilishda siz muqarrar ravishda terlaysiz. Shuning uchun, terlash tufayli yo‘qotishlarni qoplash uchun ko‘p miqdorda suv ichish muhimdir. Shunday qilib, suv shishasi ushlagichi har doim juda foydali xususiyatdir.

7. Ko‘chirish uchun g‘ildiraklar

Agar siz velosipedingizni bitta xonada saqlashni rejalashtirmoqchi bo‘lsangiz, g‘ildiraklar unga tashish uchun biriktirilganmi yoki yo‘qmi, deb tashvishlanishingiz shart emas. Biroq, agar siz uni xonadan xonaga ko‘chirishni rejalashtirmoqchi bo‘lsangiz, pastki qismga biriktirilgan bu g‘ildiraklar bilan modelni sotib olganingiz maʼqul, chunki u ko‘chirishni ancha osonlashtiradi.

Manba: mhealth.ru

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi.