Vaqtingizni tejaydigan 5 ta yog’larni eritadigan kardio mashg’ulotlar

Total
0
Shares

Yugurish yo’lakchasida soatlab vaqt sarflashning hojati yo’q.
Agar orzuingizdagi tanaga ega bo’lish uchun kardio mashg’ulotlariga qimmatli soatlarni behuda sarflash odatlangan bo’lsangiz, unda jadvalingizni qayta ishlab chiqish vaqti keldi. Darhaqiqat, agar siz kardio mashg’ulotlariga intervalli mashq elementini qo’shsangiz, sizga kamroq vaqt kerak bo’ladi.

  1. Aerobayk
    Qiyinchilikni o’rtacha darajaga qo’ying va kaloriyalarni hisoblashni yoqing. Kuchli tarzda boshlang: daqiqada 10 kaloriya yoqishga harakat qiling. Keyin bir daqiqaga sekinlashtiring va keyin aylanani yana takrorlang. Tezlikni 10-15 daqiqaga o’zgartiring.
  2. Chanani surish
    Ushbu element eng yaxshi kuch mashqlaridan biri hisoblanadi, ammo u kardio mashg’ulotlarda ham qo’llanilishi mumkin – asosiysi ortiqcha yuklamaslikdir. Snaryadni iloji boricha tezroq 20-30 soniya davomida itaring. 2-3 daqiqa dam oling va mashqni takrorlang. 4-6 to’plamni bajaring.
  3. Eshkak eshish trenajyori
    Ikki daqiqali isinish bilan boshlang. Issiq bo’lishingiz bilan bir daqiqaga bor kuchingiz bilan eshkak eshishni boshlang – qancha metr “suzishga” muvaffaq bo’lganingizga e’tibor bering. 3-5 daqiqa dam oling va keyingi 60 soniya davomida bir xil masofani bosib o’tishga harakat qiling. 5 to’plamni bajaring.
  4. Zinadan ko‘tarilish
    Shuningdek, kiraverishdagi zinapoyalarga yugurishingiz mumkin: o’z kuchingizni hisoblang, shunda tushish va ko’tarilish taxminan bir daqiqa davom etadi. Dam olish uchun bir daqiqa ajratiladi. 8-10 to’plamni bajaring – bu faqat 15-20 daqiqa davom etadi.
  5. Sprint
    Eng mashhur kardio trenajyor – bu yugurish yo’lakchasi. Egilish burchakini baland qilib qo’ying, kamida 10 daraja. Yugurishni 10-15 soniya davomida boshlang, keyin sekinlashtiring va 45-50 soniya dam oling. Buni 10 marta takrorlang.

Manba: mhealth.ru

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi.