Yugurish yo‘lakchasida mashg‘ulotdagi 5 ta xavfli xatolar

Total
0
Shares

Sport zalida yugurish yo‘lakchasi asosiy kardio mashg‘ulot hisoblanadi. Biroq, yugurish yo‘lakchasidan foydalanish oson bo‘lsada, bu yerda xatolarga yo‘l qo‘yish mumkin. Bu yerda eng keng tarqalganlari o‘rganib chiqamiz

1. Siz chigal yozishni o‘tkazib yuborasiz

Odatda, yugurish yo‘lakchasida yugurish asosiy mashg‘ulotdan oldin isinish hisoblanadi. Biroq, bu jarohatlar xavfini oshiradi. Shuning uchun, birinchi navbatda, bir oz cho‘zilish mashqlarini qilish yoki sekin surʼatda yurishni boshlash, keyin esa tezlikni qo‘shish tavsiya etiladi.

2. Siz yo‘lakcha boshiga juda yaqin yuguryapsiz

Yo‘lakchaning o‘rtasida yugurish yana-da to‘g‘ri bo‘ladi. Yo‘lakning boshida siz qo‘llaringiz bilan to‘liq ishlay olmaysiz va bu sizning holatingizga salbiy taʼsir qiladi. Boshqaruv paneliga juda yaqin yugurganingizda ham instinktiv ravishda orqaga egilib qolasiz.

3. Noto‘g‘ri poyabzal tanlash

Noto‘g‘ri yugurish poyabzallari son va tizzalaringizga shikast yetkazishi mumkin. Krossovkalarni tanlashda siz quyidagi xususiyatlarga eʼtibor berishingiz kerak:

Poyabzal tagligi yaxshi egilishi kerak;

Taglik oyoqlarni himoya qilishi va juda nozik bo‘lmasligi kerak;

To‘piq materiali juda yumshoq yoki qattiq bo‘lmasligi kerak.

4. Tayanchni juda qattiq ushlab olishingiz

Yugurish yo‘lakchasi tutqichlari mashg‘ulot paytida yordam berish uchun mo‘ljallangan, ammo bunday yordamdan ortiqcha foydalanish samaradorlikka putur yetkazishi mumkin. Bu holatda siz yadro mushaklarini qulflaysiz va qo‘llaringiz, yelkangiz va bo‘yiningizdagi mushaklarni siqilishiga olib keladi.

5. Siz qo‘lingizda yuklama bilan yugurasiz

Agar siz mashg‘ulotni o‘zingiz uchun qiyinlashtirmoqchi bo‘lsangiz, unda tanangizga maxsus jilet kiying yoki oyoqlaringizga qo‘shimcha og‘irlik bog‘lang. Yugurish va og‘ir narsalarni silkitish sportchining o‘zi va uning atrofidagilar uchun xavflidir.

Manba: mhealth.ru

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi.